Door een Ferrari enthousiast werd deze Challenge gevonden. Hij kocht de bekendste Challenge van Nederland met rijke race historie en gaf ons opdracht de techniek weer helemaal in orde te maken. Buiten dat verzamelde hij een schat aan automobilia en tijdens de onthulling was de oorspronkelijke coureur aanwezig om alle herinneringen kracht bij te zetten.
Deze 599 HGTB hebben wij een GTO look gegeven. Op de foto's ziet u stapsgewijs de werkzaamheden die wij hebben uitgevoerd.
Deze 250 Pininfarina coupe is naar de hoogste maatstaven gerestaureerd. Een fantastisch project wat we met veel enthousiasme, liefde en passie voor de klassieke Ferrari hebben uitgevoerd en uiteraard erg trots op zijn.
Bij deze 400i is door de Noorse eigenaar naast het uitvoeren van een grote onderhoudsbeurt gekozen voor een tune-up van de motorruimte. Hieronder de werkzaamheden die door ons zijn uitgevoerd om het geheel conform originele specificaties te restaureren.
Plakkende interieurdelen weer als nieuw !
Hoe gaat dat in zijn werk ........
Onderhoud, kleppen stellen, tanks vervangen, modificaties uitvoeren,versnellingsbak reparaties etc. etc.
Een onderhoudsbeurt aan een F50 gaat gepaard met enorme precisie en fabrieksvoorschriften die strikt nageleefd wordt door het Forza Service team.
Prototype 365 GTB/4. Slechts 1 exemplaar die zo is gebouwd door de fabriek en voorzien van een experimentele motor met 3 kleppen per cilinder.
Een bijzonder project waarbij alle technische elementen onder handen zijn genomen.
Het kan de echte Ferrari liefhebber bijna niet ontgaan zijn; op 18 mei 2008 vond er een Leggenda e Passione veiling in Maranello plaats waar deze door ons gerestaureerde Lusso werd aangeboden.
Weliswaar een vreemde eend in de bijt, maar toen de opdrachtgever ons vroeg dit project te aanvaarden, ging ons classiche team gretig aan de slag.
Met grote trots ontvingen wij de opdracht van een Nederlandse verzamelaar om zijn aangekochte project technisch perfect in orde te maken.
Na de zege van de 550 maranello op Le Mans was het idee van Prodrive om een ‘straatversie’ te maken van de winnende auto. Bedoeld was om er 50 stuks van te maken.
De Ferrari 288 GTO, een geweldige machine waar er helaas maar weinig van zijn in Nederland.
Nog steeds een moderne auto, zegt menig autojournalist over de Ferrari 275. De prachtige aluminium long nose is door Forza Service voorzien van een cilinderkop revisie.
Deze 212 export heeft grote faam gekregen, doordat de eigenaar in 2009 en in 2010 met succes de Mille Miglia heeft uitgereden.
Deze uit Frankrijk afkomstige 250 Pininfarina cabriolet series 2, is door Forza Service volledig gerestaureerd.
Vele modellen hebben last van klevende interieurdelen. WIj hebben hier de beste oplossing voor. Er gaan veel verhalen over even schoonmaken maar bij Forza worden alle delen profesioneel uit uw Ferrari verwijderd en vervolgens volledig bewerkt. Ook alle originele icoontjes worden met laser aangebracht. Na deze behandeling heeft u nooit meer last van plakkende interieurdelen.
Door een Ferrari enthousiast werd deze Challenge gevonden. Hij kocht de bekendste Challenge van Nederland met rijke race historie en gaf ons opdracht de techniek weer helemaal in orde te maken. Buiten dat verzamelde hij een schat aan automobilia en tijdens de onthulling was de oorspronkelijke coureur aanwezig om alle herinneringen kracht bij te zetten.
Deze 599 HGTB hebben wij een GTO look gegeven. Op de foto's ziet u stapsgewijs de werkzaamheden die wij hebben uitgevoerd.
Deze 250 Pininfarina coupe is naar de hoogste maatstaven gerestaureerd. Een fantastisch project wat we met veel enthousiasme, liefde en passie voor de klassieke Ferrari hebben uitgevoerd en uiteraard erg trots op zijn.
Bij deze 400i is door de Noorse eigenaar naast het uitvoeren van een grote onderhoudsbeurt gekozen voor een tune-up van de motorruimte. Hieronder de werkzaamheden die door ons zijn uitgevoerd om het geheel conform originele specificaties te restaureren.
Plakkende interieurdelen weer als nieuw !
Hoe gaat dat in zijn werk ........
Onderhoud, kleppen stellen, tanks vervangen, modificaties uitvoeren,versnellingsbak reparaties etc. etc.
Een onderhoudsbeurt aan een F50 gaat gepaard met enorme precisie en fabrieksvoorschriften die strikt nageleefd wordt door het Forza Service team.
Prototype 365 GTB/4. Slechts 1 exemplaar die zo is gebouwd door de fabriek en voorzien van een experimentele motor met 3 kleppen per cilinder.
Een bijzonder project waarbij alle technische elementen onder handen zijn genomen.
Het kan de echte Ferrari liefhebber bijna niet ontgaan zijn; op 18 mei 2008 vond er een Leggenda e Passione veiling in Maranello plaats waar deze door ons gerestaureerde Lusso werd aangeboden.
Weliswaar een vreemde eend in de bijt, maar toen de opdrachtgever ons vroeg dit project te aanvaarden, ging ons classiche team gretig aan de slag.
Met grote trots ontvingen wij de opdracht van een Nederlandse verzamelaar om zijn aangekochte project technisch perfect in orde te maken.
Na de zege van de 550 maranello op Le Mans was het idee van Prodrive om een ‘straatversie’ te maken van de winnende auto. Bedoeld was om er 50 stuks van te maken.
De Ferrari 288 GTO, een geweldige machine waar er helaas maar weinig van zijn in Nederland.
Nog steeds een moderne auto, zegt menig autojournalist over de Ferrari 275. De prachtige aluminium long nose is door Forza Service voorzien van een cilinderkop revisie.
Deze 212 export heeft grote faam gekregen, doordat de eigenaar in 2009 en in 2010 met succes de Mille Miglia heeft uitgereden.
Deze uit Frankrijk afkomstige 250 Pininfarina cabriolet series 2, is door Forza Service volledig gerestaureerd.
Vele modellen hebben last van klevende interieurdelen. WIj hebben hier de beste oplossing voor. Er gaan veel verhalen over even schoonmaken maar bij Forza worden alle delen profesioneel uit uw Ferrari verwijderd en vervolgens volledig bewerkt. Ook alle originele icoontjes worden met laser aangebracht. Na deze behandeling heeft u nooit meer last van plakkende interieurdelen.